Farmasi Cosmetics, excelenta in cercetare si inovare

Compania Farmasi Cosmetics este, astazi, unul dintre cei mai mari producatori de cosmetice pe piata internationala atat Europa cat si SUA in vanzarile de tip MLM in ceea ce priveste produsele cosmetice: produse de ingrijire personala , produse de ingrijire a locuintei si sanatate cat si produse cosmetice clasice.

Inca de pe vremea cand fondatorul firmei, Doctorul Cevdet Tuna, a creat prima sa crema, accentul a fost pus pe cercetare si inovare. Ani la rand, eforturile sustinute ale echipelor de specialisti au garantat calitatea produselor Farmasi, apreciate in lumea intreaga.

Astazi, in unitatea integrata de productie din Turcia sunt fabricate toate brandurile companiei: Farmasi Cosmetics (produsele cosmetice destinate ingrijirii personale si accesorii pentru machiaj), Dr. C. Tuna (produse cu efect curativ), Mr. Wipes (marca pentru detergenti si produse pentru gospodarii) si Nutriplus (produse pentru wellness).

Fiecare din portofoliul de peste 1900 de produse distincte este realizat pe baza formulelor dezvoltate in laboratoarele de cercetare ale companiei din cadrul fabricii. Principalul obiectiv al Centrului de Cercetare si Dezvoltare al Farmasi este focusat pe clienti si pe calitatea produselor.

Echipa de cercetatori, formata din cei 20 de oameni de stiinta, care lucreaza in acest centru, si-a propus, utilizand tehnologii de ultima ora, sa realizeze produse inovatoare, netestate pe animale si eficiente din punctul de vedere al costurilor.

Eforturile lor sunt ambitioase si sustinute, deoarece isi doresc ca fiecare produs care iese pe poarta fabricii Farmasi Cosmetics sa fie cel mai bun din clasa sa. Datorita atentiei speciale acordate produselor inovatoare, compania Farmasi este capabila, astfel, sa-si creasca continuu prezenta globala.

In fiecare zi, departamentul de cercetare si dezvoltare efectueaza studii extinse asupra produselor si lucreaza cu meticulozitate pentru a crea solutii uimitoare pentru consumatorii Farmasi din lumea intreaga.

Unitatile de productie farmasi cuprind cinci fabrici, care au capacitate totala de a produce de peste 1.000.000 (un milion !) de produse.

Cu o structura extrem de dinamica, Farmasi Cosemtics reuseste sa isi contureze cu usurinta strategia si sa lanseze constant produse noi cosmetice pentru a fi cu un pas inaintea concurentilor.